Пт, 10.05.2024, 00:10
Вітаю Вас Гість | Реєстрація | Вхід

Ганно-Опанлинський НВК I-III ступенів

Меню сайту
Категорії розділу
Національно-патріотичне виховання [5]
На допомогу класному керівнику [3]
План виховної роботи на 2016/2017 н.р. [1]
Плани та звіти про виховну роботу [12]
звіти виховна робота 2017-2018 н.р. [4]
Пошук
Вхід на сайт
Календар
«  Березень 2017  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 11
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Друзі сайту

Блог виховної роботи


12:52
Профорієнтаційна робота на уроках предмета « Захист Вітчизни» у Ганно-Опанлинському НВК

Профорієнтаційна робота на уроках предмета « Захист Вітчизни» у Ганно-Опанлинському НВК    

Військово-патріотичне виховання підростаючого покоління завжди було одним з найважливіших завдань нашої школи, адже дитинство і юність –найблагодатніша пора для прищеплення почуття любові до Батьківщини, поваги до сторінок її минулого, до великих звершень свого народу. Нині на державному рівні вживаються заходи щодо відродження системи військово-патріотичного виховання дітей і підлітків. Цей напрямок педагогічної діяльності є одним з головних у виховному процесі. Тільки на основі піднесених почуттів патріотизму та національних святинь зміцнюється любов до Батьківщини, з'являється почуття відповідальності за її могутність, честь і незалежність, збереження матеріальних та духовних цінностей суспільства, розвивається гідність громадянина.
Роль школи у вихованні цих почуттів неможливо переоцінити. Формування якостей патріота і громадянина в освітніх установах здійснюється через навчальні предмети, позакласну роботу, позашкільні заходи, має проводитися комплексно, з урахуванням вікових особливостей учнів. Але без формування моральних цінностей патріотичне виховання неможливе.

Патріотизм передбачає формування і розвиток цілого комплексу позитивних якостей, які формуються в процесі навчання, соціалізації та виховання школярів.

Реалізація національно-патріотичного виховання вимагає від школи нових змісту, форм і методів, адекватних сучасним соціально-педагогічним реаліям. З’являється потреба в активному залученні в соціальну діяльність і свідому участь у ній, не лише школярів, а й їх батьків та громадськості.

Національно-патріотичне виховання в сучасних умовах – це цілеспрямований, морально обумовлений процес підготовки підростаючого покоління до функціонування і взаємодії в умовах демократичного суспільства, до ініціативної праці, участі в управлінні соціально цінними справами, до реалізації прав і обов'язків, а також зміцнення відповідальності за свій політичний, моральний і правовий вибір. Бо все це в комплексі сприяє становленню та розвитку особистості, що володіє якостями громадянина і патріота своєї країни.

Слід зауважити, що в основі патріотичного виховання лежить, насамперед, виховання таких почуттів, як любов і гордість – до матері, сім’ї, рідної землі та Батьківщини.
Говорячи про патріотичне виховання підростаючого покоління, необхідно підкреслити, що, поки не пізно, за молодь треба боротися. Те, що ми вкладемо в наших дітей сьогодні, завтра дасть відповідні результати. Породимо ледарів, невігласів і наркоманів, – значить, своїми руками погубимо нашу державу, своє майбутнє. Виховаємо патріотів, ділових і здорових людей, – можемо бути впевненими у стабільному розвитку нашого суспільства. У цьому полягає державний підхід кожного педагога у справі національно-патріотичного виховання молоді.

Основна профорієнтаційна робота на уроках предмета Захист Вітчизни у нашому НВК заключається у частих зустрічах із війсковими, бійцями – односельцями які входять до добровольчих батальйонів, які несуть або недавнього часу несли бойову варту на блокпостах сходу України. Війскових не лише запрошують на свята, а й на уроки «Захисту Вітчизни» з метою проведення профорієнтаційної роботи серед старшокласників і пропагування професії військового.

Зважаючи на те, що за результатами соціологічних досліджень, військова служба за престижністю в Україні посідає десяте місце, а лише сім відсотків громадян визнають військову освіту перспективною на сьогодні є потреба в розширенні інформаційного супроводу стану реформування та перспектив Збройних сил України. Саме цієї проблематики і торкаються бійці,які розповідають про умови служби в Збройних силах України та служби за контрактом.Ще одним суттєвим фактором у проведенні профорієнтаційних заходів є практичні заняття з допризовної підготовки за участі бійців односельців. Старшокласникам дуже подобаються такі уроки. Тож такі спільні заняття – це чудова нагода підняти престиж професії військового.

 

Видео практичні заняття: презентація «Разом ми сила» https://www.youtube.com/watch?v=Hd5Ylq_csyw

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Категорія: Плани та звіти про виховну роботу | Переглядів: 474 | Додав: filnadin1987 | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar